niedziela, 18 maja 2014

Od Ariany do Imao

- I jak tam w pracy? - zapytał Peter w drodze do domu
- Źle... nienawidzę dziewczyn, załamać się idzie na ich głupocie. - Chłopak nic nie odpowiedział, tylko się zaśmiał. - Cieszę się, że cię rozśmieszyłam. - wytknęłam mu język.
 Zawiózł nas do mojego domu i wspólnie weszliśmy. Oboje byliśmy głodni, więc zamówiliśmy pizzę. W oczekiwaniu na nasze jedzenie zaczęliśmy szukać jakiegoś ciekawego filmu wśród mojej kolekcji. Zastanawialiśmy się między "Giganci ze stali", a "Paranormal Acitivity 3". W końcu jednak zdecydowaliśmy się na pierwszą propozycję. W czasie, gdy Peter przygotowywał film, ja odebrałam pizzę. Wspólnie zaczęliśmy ją jeść i oglądać film. Gdy pizza się nam skończyła, zaczęliśmy udawać jak dwaj idioci, roboty. Zabawa idiotów trwała w całym domu. W końcu jednak odpuściliśmy i wyłączyliśmy film. Chłopak delikatnie zaczął mnie całować, przy czym odgarniał kosmyki włosów z mojej twarzy. Po chwili przestaliśmy się całować, gdyż do mojego chłopaka zadzwonił telefon z pracy. Musiał wracać. Pożegnałam się z nim. Sama byłam zmęczona, więc zrelaksowałam się w wannie podczas kąpieli i podczas słuchania ulubionej muzyki. Potem już tylko poszłam się położyć spać.

---------------------------------------------------------
Imao?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz